Onze dieren / Honden

NieuwsNieuws/Nieuws.htmlshapeimage_8_link_0
HomeHome.htmlshapeimage_9_link_0

Kaya

Kaya is een stafford dame van ongeveer 2 jaar oud. Kaya is bij ons terecht gekomen omdat haar oude eigenaar door omstandigheden uit zijn huis is moeten vluchten en heeft Kaya achter gelaten. Wij hebben de oude eigenaar gelukkig zo ver gekregen dat hij afstand van Kaya doet. Dit is mede gelukt door onze wijkagent.  We moeten nog veel oefenen met Kaya.  Verder speelt Kaya heel graag met Vlekkie en Lucky  (Lucky is onze privé hond)

Dierenstichting HOPE

Italiëlaan 85

6414 TM Heerlen

secretariat-hope@hotmail.com

Beste mensen,

Om meer katten en honden  te helpen zoeken wij binnen 2 jaar een gebouw voor de opvang van honden en katten.

In die tijd volgen wij diverse cursussen om dit alles voor  de dieren en de wetgeving  te voldoen.

Dit betekent geen opvang die tijd en geen bemiddeling. Jullie hebben de mogelijkheid de dieren te helpen op adoptie op afstaand.

Virtuele adoptie.

Vlekkie

Vlekkie is een dalmatiër van ongeveer 5 jaar oud. Hij is bij ons terecht gekomen omdat hij agressief zou zijn. Hier merken wij niks van. Hij heeft een stoma gehad en hij verliest urine. Maar hier hebben wij een oplossing voor gevonden in de avond krijgt Vlekkie een luier om. Vlekkie gaat altijd met ons mee naar de paarden en varkens & co hij is namelijk dol op spelen en vooral veel lopen!

Lucky

Lucky is onze privé hond