Kledingactie

Over StichtingOver_Stichting.htmlshapeimage_7_link_0
NieuwsNieuws/Nieuws.htmlshapeimage_8_link_0
HomeHome.htmlshapeimage_9_link_0

Kleding inzameling Stichting DierenLot voor Dierenstichting Hope van start!

Dierenstichting Hope doet mee met de landelijke kleding inzameling van Stichting DierenLot. Dat betekent dat alle inwoners vanaf nu op Italielaan 85 al uw oude kleding, textiel en schoenen kunnen inleveren. De netto opbrengst van de kleding komt geheel ten goede aan Dierenstichting Hope en dus aan de dieren in nood in Heerlen.

Dus heeft u oude kleding, textiel of schoenen…lever deze dan alstublieft in op het inzamelpunt.

Stichting DierenLot is een landelijk goed doel wat opkomt voor dieren in nood. Dit doen zij door lokale en regionale dierenhulporganisaties te ondersteunen. Dat kan zijn door geld te geven voor bijvoorbeeld de aanschaf van nieuwe hokken, hoge dierenartskosten en verbouwingen, maar ook door het in bruikleen stellen van eigen dierenambulances voor de dierenhulporganisaties. Nu al zo’n 75 in Nederland.

Daarnaast probeert Stichting DierenLot de organisaties ook te helpen zelf middelen te verwerven. De kledingactie is daar een goed voorbeeld van. Bijna 60 organisaties in Nederland doen nu al mee aan de DierenLot kledingactie en alle netto opbengst komt geheel ten goede aan deze 60 organisaties, waardoor er meer dieren in Nederland, ook bij u in de buurt, geholpen kunnen worden.

Wij zijn Dierenstichting Hope wij vangen mishandelde verwaarloosde of in de steek gelaten dieren op. Wij proberen ze weer het vertrouwen terug te krijgen in de mensen. Ook gaan wij ervoor zorgen dat de dieren er weer perfect uit gaan zien. Dan gaan we proberen een baasje voor de dieren te vinden. Meestal hebben wij succes met het plaatsen van dieren. Mocht dit niet lukken dan doen wij adoptie op afstand. Dit betekend dat er maandelijks een donatie binnen kan komen voor het dier waar het omgaat. Dus dan blijft het dier bij ons.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jane van den Berg van Stichting DierenLot, 06 149 239 70 of per email jane@dier.nu.  Voor meer informatie over Dierenstichting Hope kunt u contact opnemen met Wim Smits 06-38-47-23-48  Of u kunt per mail contact opnemen Secretariat-hope@hotmail.com

Stichting DierenLot

Stichting DierenLot  trekt zich het lot van dieren in nood erg aan en wil graag helpen. Dit doet DierenLot door lokale en regionale dierenorganisaties in Nederland te steunen in hun goede werk voor de dieren. Soms doet DierenLot  dit met financiële steun - voor bijvoorbeeld het uitvoeren van verbouwingen aan dierenopvangcentra, het uitvoeren van operaties of vergoeden van medicatie - maar ook bij het oplossen van transportproblemen bij Dierenambulance Afdelingen. Dan bieden zij, middels de steun van de donateurs, een prachtige oplossing: het gratis in bruikleen geven van dierenambulances. Er rijden er nu al bijna 70 in Nederland.

Dierenstichting HOPE

Italiëlaan 85