Kleding inzamelen

Kleding inzameling Stichting DierenLot voor Dierenstichting Hope van start!

Dierenstichting Hope doet mee met de landelijke kleding inzameling van Stichting Dierenlot. Dat betekent dat alle inwoners vanaf nu op Italiëlaan 85, 6414 TM Heerlen al uw oude kleding, textiel en schoenen kunnen inleveren. De netto opbrengst van de kleding komt geheel ten goede aan Dierenstichting Hope en dus aan de dieren in nood in Heerlen.

Dus heeft u oude kleding, textiel of schoenen…lever deze dan alstublieft in op het inzamelpunt.

Stichting Dierenlot is een landelijk goed doel wat opkomt voor dieren in nood. Dit doen zij door lokale en regionale dierenhulporganisaties te ondersteunen. Dat kan zijn door geld te geven voor bijvoorbeeld de aanschaf van nieuwe hokken, hoge dierenartskosten en verbouwingen, maar ook door het in bruikleen stellen van eigen dierenambulances voor de dierenhulporganisaties. Nu al zo’n 75 in Nederland.

Daarnaast probeert Stichting Dierenlot de organisaties ook te helpen zelf middelen te verwerven. De kledingactie is daar een goed voorbeeld van. Bijna 60 organisaties in Nederland doen nu al mee aan de DierenLot kledingactie en alle netto opbrengst komt geheel ten goede aan deze 60 organisaties, waardoor er meer dieren in Nederland, ook bij u in de buurt, geholpen kunnen worden.